ژاله:/

خرید کتاب

1393/6/17 16:48
نویسنده : ژاله
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلامــــــــــــــمحبت

به همه ی دوستانــــــــــبوس

این هم عکس 2تا کتابی که خریدمفرشته

اسم کتاب هایی که خریدم:آرمنته جن زده.موش کوچولوخوشمزه

موش کوچولو دارم میخونمش نزدیکه که تموم بشه تا الان که داستان جالبی بوده خوشم اومدبغل.رمان نوجوان.

آرمنته جن زده رو هنوز نخوندم . آرمنته 5 جلد داره ولی من 1 رو خریدم.قراره جلد های بعدی این کتاب رو هم بخرم.دلغک

از جلد کتاب آرمنته خیلی خوشم میادزیباامیدوارم مثل جلدش که قشنگه داستانشم  قشنگ باشهعینک

 

اینم کتاب موش کوچولو وقتی تمومش کردم خلاصشو مینویسمچشمک

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله سانی
18 شهریور 93 19:26
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم سر زدی.کتاب خوندن خیلی خوبه عزیزم افرین.امیدوارم که تو سال تحصیلی جدید هم موفق باشی
ژاله
پاسخ
خواهش میکنم شماهم ممنونم که به وب من سرزدید
مامانی آرتینا جان***
19 شهریور 93 1:42
چه خوب که کتاب هم مطالعه میکنی عزیزم ما دیگه همه چیمون شده اینترنت آفرین به شما کارت حرف نداره.
ژاله
پاسخ
ممنونمــــــــــــ
مامان کیانا و صدرا
19 شهریور 93 10:51
http://khayyam83.blogfa.comبفرمایید عزیزم
یگانه جون
28 شهریور 93 13:31
خیلی کتاب دوس داری؟
ژاله
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ژاله:/ می باشد