ژاله:/

تمام شدن کتاب موش کوچولووووو

1393/6/19 14:12
نویسنده : ژاله
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلامـــــــــــــ

امروز کتاب موش کوچولو رو تموم کردم خیلی داستان قشنگی بودزیبا

قرار بود خلاصه داستانشو بنویسمبغل

امیداورم از خلاصه ی این کتاب خوشتون بیادعینک

نام نویسنده:کیت دی کامیلو

مترجم:حسین ابراهیمی[الوند]

انتشارات : نشر افق

رمان نوجوان

اینم  خلاصه ی داستانچشمک

باور میکنی موش کوچولویی عاشق شاهزاده خاومی شد؟!

این رمان ماجرای رنج های این موش[دسپرا]عاشق است.ماجرای ایستادگی او در برابر سختی ها،ناروایی ها و تبعید و تهدید.

رمان،ماجرای سفر موش کوچولو و دوستانش به سیاهچال ترسناکدر قلعه ای پر زرق و برق است که شاهزاده خانومدر آنجا زندگی میکند.اما در این سفر ها چه برسر آن ها خواهد آمدو این عشق چه سرانجامی خواهد داشت؟پیدا کردن پاسخ بر عهده ی تو!

من تکه از داستان رو خلاصه کردم.

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله سانی
19 شهریور 93 16:07
به نظر میاد داستان خیلی جالبی باشه عزیزم
ژاله
پاسخ
خیلی جالبه
یگانه جون
23 شهریور 93 13:33
جالبه.... درخواست دوستی ات هم قبول کردم
ژاله
پاسخ
ممنونم یگانه جون
✿ آترینا ✿
26 شهریور 93 14:18
وبلاگ خودت خیلی قشنگه فدات
ژاله
پاسخ
ممنونمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یگانه جون
26 شهریور 93 20:56
ژاله جون...ماه تولدت ماه تولد عششششقه منه....خیلی بهمن ماه رو دوس دارمبه خاطر اون البته ماه تولد خودم رو خییییییلی بیشتر دوس دارم(فروردین)
یگانه جون
26 شهریور 93 21:00
صبر کن..................ببینم تو هم 30 بهمن به دنیا اومدی؟؟؟؟؟ واااااااایی....عشق منم 30 بهمن به دنیا اومده...فقط سال تولدش باهات متفاوته....هممممه متولدین 30 بهمن ماااااااااااااااااااه هستن...البته فروردینی ها هم عشششششششششق هستناین 30تا گل مال تو وعشششقم این 5 تا هم به خاطر اینکه تولدم 5 فروردینه مال من:
ژاله
پاسخ
فاطمه
2 مهر 93 19:20
من کارتونشو دیدم ولی کتابشو نخوندم. کارتونش خیلی قشنگه.
ژاله
پاسخ
کتابششم خیلی قشنگه
مامان یزدان
7 مهر 93 7:06
مشتاق شدم. چه جالب . آخرش چي ميشه.؟
ژاله
پاسخ
آخرش رو که نوشتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ژاله:/ می باشد