ژاله:/

نظرات (6)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
21 مرداد 92 16:47
سلام
به به به این که ژاله خودمونه
از دور جویای احوالتون هستم ژاله خانم
وبلاگ قشنگی دارید نه اینکه من ودخترم عاشق شعریم هر جا که شعر هست ماهم هستیم
ممنون که اومدید پیشم فکر کنم یه بار مریم یه ادرس وبلاگ به من داد که برم اونموقع وقت نکردم بعد هم یادم رفت شاید همین بوده ببخشیدمهم نیست حالا که پیداتون کردم سلام مریم ناقلا رو برسونید

حتما

مریم--------❤
21 مرداد 92 16:49
خییل خوشگله


ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 مرداد 92 15:25
سلام یادم رفت بگم این شکل رو خودت درست کردی؟
خیلی با حاله اونم تو شنهای کنار ساحل



ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 مرداد 92 15:26
ما آبپخشیم عزیزم در خدمتیم تشریف بیارید خوشحال میشیم


مهدیه
23 مرداد 92 15:00
خخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییلللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییی زشته

چی زشته
مامان یزدان
2 شهریور 92 12:53
عالیه


چیـ عایهـ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ژاله:/ می باشد